2009-02-08

Utmaning!

Utmaningar är alltid roliga och även fast jag inte själv har blivit utmanad, så antar jag utmaningen :) Hittade den på en blogg jag tittade förbi...

Här är reglerna:
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



















Elvira för ett år sen. Hon vill alltid läsa när hon ska gå på toa. Från början tog hon våra tidningar, men nu har hon sin egen hög med Bamsetidningar på toaletten :)

Utmaningen går till:
Ebba
Makena
Sebbes fruga
Mikaela
Sara
Simelise

Anta den!!



4 comments:

Kelly Steel said...

Vågar jag gissa att du hittade den hos Lisa? För isf är du redan utmanad :) Hihi.

Anonymous said...

Som dom gamla sjunga kvittrar de unga.

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma said...

jag hade utmanat dig.. men glömt att skriva här.. står bara i min blogg..

BETSY said...

Kelly: Japp, hittade den hos Lisa :)

ilfa: Då är vi avslöjade då ;)

Muppens mamma: Såg det sen :) Då har jag antagit utmaningen i alla fall ;)