2009-02-27

Lugn jogg 30 minuter...igen

Pass nummer två för veckan, samma som i tisdags, avverkades igår. Eftersom mamma varit här i tre dagar har passen gått att genomföra trots att Johan tillbringat veckan i Bryssel. Tack mamma ;)
4 plusgrader, tinade cykelbanor, vårkänsla i luften... förutsättningarna känns bara bättre och bättre för att kunna få till en skön jogg! Tyckte att det kändes segt att springa, men låg väl på lite ändå. Det blev kanske inte en hur lugn jogg som helst men jag överansträngde mig i alla fall inte. Kom in på 26:59 (min vanliga femmanrunda). Tycker det är riktigt svårt att känna av nyanser i farten när man springer. Har ingen aning om vilken tid jag kommer landa på när jag springer... men, men man lär sig kanske.

2 comments:

Anonymous said...

Vad duktig du är!! :o)

BETSY said...

Eh, tack! Va snäll du är ;)