2009-02-15

Nattrapport

Har precis hämtat upp Arvid från sitt rum...
Men det är efter en extra tupplur på morgonen. Han somnade kl 19 igår och strax efter kl 04 hämtade jag honom till vår säng, där sov han en timme till. Tjugo över fem tyckte han att det var dags att stiga upp :) Vi gick till hans rum där vi har gjort iordning en myssoffa (två madrasser på varandra och kuddar och så...) Han lekte och jag slappade på soffan. Han var ovanligt gnällig och det märktes att han egentligen inte hade sovit färdigt. Vid 07 fick han sin morgonvälling och sen somnade han bredvid mig. Då stod Elvira bredvid soffan: "Jag vill stiga upp, kom mamma vi går upp". Inte så mycket att välja på (eftersom Johan är sjuk också).
Men man får väl säga att det blev en lyckad debut med NIO timmars sömn i eget rum!

1 comment:

Sebbes Fruga said...

Way to go, Arvid! Det är härligt när dom växer. Nu tycker till och med jag det. ;-)