2009-03-17

Nyfriserade

Idag var det dags att gå till frisören. Elvira skulle toppas och göras fin. Väl där frågade jag frisören vad hon trodde om Arvid och när man kan börja klippa honom. Vill ju att han ska vara fin till bröllopet :) och hans hår är inget jag ger mig på! "Vi provar, så fort Elvira är klar, så får vi se vad han tycker" blev svaret. Och även fast han bara satt stilla i kanske fem minuter, så hann hon klippa honom jättefint. Nu ser han verkligen ut som min stora pojke! Elvira blev förstås också jättefin, och självklart hade hon ett rosa hjärta och en glad gubbe i håret när vi gick därifrån.







2 comments:

Makena said...

Så söta och fin de blev! Arvid ser ju ut som en hel liten karl! :)

Inte dåligt att gå till frisören i så unga år. Barnen i den här familjen har ännu inte varit hos frisören någon gång...den äldste är ju 8...i den här familjen klipper vi varandra. Svärmor klipper pojkarna och Anthon klipper mig ;-)och min syster klipper Joy...ja du hör. Inte behöver vi gå till frisören inte ;-)

Anonymous said...

Vilka snyggingar! Såna föräldrar, såna barn!