2010-01-28

Vårsugen

Snön har vräkt ner här, precis som i övriga Sverige. Nu får det inte komma mer snö, det får inte plats på våra snövallar. Kommer det mer måste vi börja köra bort snön. Vem ska orka det?? Nej, nu längtar jag efter vååååår! Längtan har inte varit så stark i år eftersom det är så vackert ute. Och snön som finns nu, kan få ligga kvar några veckor... men sen :)
Har tittat lite efter vårkläder till Arvid. Var in på Polarn o. Pyret och kollade deras reajackor, men skaljackorna kostar ändå 485:- (ord. 695:-). Visserligen grymt snygga OCH bra, men inte SÅ bra... Köpte FIX:s skaljacka till Elvira i höstas och den har varit konon! Har siktat in mig på en sån till Arvid nu...fast jag ska vänta till rabattkupongen "25% på ett helt köp" dimper ner i postlådan ;)
Sen kommer den stora frågan; "Grön eller blå?".















Bilder från lindex.se
.

1 comment:

Ebba said...

jag röstar blå! En sån har Elias i blått, så fint! :-) Men grönt är inte fel heller egentligen, men jag tycker att den blå liksom är gladare i färgen.. :-)