2010-01-18

7 km på 46 minuter

Det är så nära dagens mål man kan komma i snömodd och halkigt väglag. På programmet stod lättdistans och 7 km44 min. Att det tog 2 minuter extra känns helt ok :)

Förra veckan fuskade jag lite och det blev två av tre pass sprungna. Min anledning till fusket: "familjen framför allt!" så jag är redan förlåten :D

Nu åker Johan bort i fyra dagar, så det lär inte bli så mycket sprunget här. Känns riktigt bra att jag kom ut idag, trots att jag sprang igår. Trodde det skulle kännas trögt just därför, men icke! Det enda som känns trögt just nu är snön. Jag längtar efter barmark!

2 comments:

lisa said...

Du tillhör typ de hurtigaste jag vet! Önksar bara jag fick en smula av din hurtighet Kraam

Esil Agni said...

Jag kan då inte skylla på nån man. Men på snööön!!! Har iaf köpt broddar typ dina.