2010-01-09

Mina nya bästisar

Skaffade mig dubbar till löparskorna idag, efter påtryckningar (och finansiering) av min omtänksamme mor och far. Hittade dubbar från Icerunner och slog till. Så grymt bra var dom! Fantastiskt fäste och en helt annan känsla än att springa på bara skorna. Har precis kommit in från premiärturen nu och det lär bli fler, många fler. Nästan så jag önskar att snön ligger kvar hela januari och februari ;) Jag gillar verkligen det här med vinterlöpningen. Luften är hög och kall och det blir lätt att andas. Dessutom så kommer jag ut. Gillar inte alls vinterkylan annars, så jag sitter gärna inne och spelar spel med barnen, istället för att gå ut och åka pulka...

3 comments:

Jennifer said...

Nice. Have fun with those. :)

Esil Agni said...

Kanske Johan kan låna dom? Vi är rädda om honom också. Pengarna kanske räcker till ett par till?

Sebbes Fruga said...

Jag slutar inte att förvånas över vad det finns fför attiraljer...