2009-05-11

Veckan som gick

Kan inte riktigt förstå att det har gått en vecka till...mitten på maj?? Hur hände det här? Var det inte mars alldeles nyss? Inte så myckat annat att göra än att hänga med i det tempo som är...Tiden lär ju inte vänta på mig. I förra veckan hade vi besök av våra älsklingar från Oskarshamn. Barnen var såå glada att se varandra! Vi också förstås, men barnen, det är nåt alldeles speciellt :) Sen åkte vi på spontanbesök till mormor och morfar i några dagar. Så mysigt! I helgen sen, har vi firat Johans syrras konfirmation, Johans mammas 50-årsdag och hans mormors 80-årsdag. Mycket firande blev det och umgänge med familjen :D
Träning har jag faktiskt också hunnit med ;) Tre pass blev det. 6 km här innan vi åkte till mormor och morfar, två varv på spåret i Lisch, samtidigt som pappa promenerade ett varv, blev totalt 4,8 km på en underbart mjuk och flack bana. Sen i lördags var jag och Johan ute med svärfar och sprang en av hans skogsrunda. Det är verkligen en SKOGSrunda. Smala stigar, upp, ner, hit och dit, rötter och stubbar om vartannat. Var ute med dom drygt en timma, sen fick dom springa vidare själva och öka tempot lite;) Det är i alla fall jättekul att springa med dom, även fast jag inte kan hålla deras önsketempo.
Ser fram emot en ny vecka! I helgen är det Göteborgsvarvet. Vi ska dit och Johan ska springa. Jag kommer vara så grymt sugen att springa när jag väl är där... får se om det kan bli nästa år för mig. 21 km är lååångt!!

No comments: