2009-05-18

Misslyckad jogg

Tänkte att jag för ovanlighetens skull skulle springa en riktigt uppmätt sträcka, så jag tog bilen bort till ett elljusspår ikväll. Har hört mycket gott om den anläggningen så jag tänkte att jag skulle slå på stort och satsa på att springa femman på tid med en gång. (Blev lite inspirerad när jag läste Ebbas blogg)
Fattade inte kartan helt och hållet, men tänkte att elljusspår kan ju inte vara så svårt att följa. MEN ack, det var det. Och nog sprang jag vilse. Och nog skymde det där i skogen. Kom fram där jag hade parkerat bilen, efter 46 minuter. Hm, får väl kolla tiden på femman en annan dag helt enkelt (fattar fortfarande inte hur jag skulle springa).
Hur som helst, så blev det ju träning i alla fall...

3 comments:

Makena said...

Det viktiga är ju att det belv sprunget. Men förstår att det kändes snopet. Tack för att vi fick titta in igår också! Barnen var glada och harmoniska i bilen sen :D.

BETSY said...

Makena: Det var jätteroligt att ni kom! Lite längre nästa gång bara :)
Har kvar en fleecetröja här, men den kan levereras till din makes jobb på söndag...

Makena said...

Ja det är lätt hänt att lämna spår efter sig när man är flera ;-) Så bra att Johan kan ta den :)Vi hade gärna stannat längre om det inte varit för att vi ville komma hem innan kvällen :)