2010-02-03

Utsövd!

Natten har varit otroligt god. När Johan är i Holland och roar sig [läs jobbar :P] passar vi på att sova ordentligt.
Arvid la sig som vanligt klockan 19. Vad som ovanligt var, var att jag hade gjort i ordning växasängen åt honom, så han sov inte i spjälsängen - och det gick hur bra som helst! Han vaknade vid 5-6-tiden men somnade om hos mig och sov till klockan 8!!
Elvira somnade 20:30 och sov helt utan uppehåll till klockan 9! Jag gick visserligen och la mig lite sent, men att sova 6 timmar nonstop och sedan kunna somna om och sova två-tre timmar till. Idag är jag pigg! :D

3 comments:

Ebba said...

I know the feeling! När barnen plötsligt börjar sova normalt på nätterna... DET är stort! och när de är ännu större, då önskar man att det inte var stört omöjligt att få dem att kliva upp när det är dags för skola... ;-)

Esil Agni said...

Har blivit bebis på nytt. Blir väl så när man närmar sig "gammal"?? Vaknar jag kl 4, kan jag somna om. Men vaknar jag vid 5-6 är det tveksamt, och vaknar jag 6.30 är det egentligen bäst att stiga upp. Men vill inte.

Johan said...

Vaddå roar mig? Har faktiskt slitit hårt på motorcyklarna...