2010-02-21

Jag fryser häcken av mig!

Men det är det värt :)
48 minuter i 13 minusgrader. Härligt! Veckans enda pass, så energinivån var på topp och det kändes. Körde fartlek i ca 15 minuter i mitten av passet och det kändes så bra. Jag älskar verkligen att springa i dessa minusgrader med packad snö som underlag och med dubbar på fötterna. Jag funderar på om greppet ens är så bra på sommaren. Hade tänkt att jag skulle ut och få lite dagsljus idag, men det finns vissa saker som jag inte tummar på. Idag var det kyrkan och söndagmiddag med familjen som hade förtur. Det blev en tur i mörkret helt enkelt.

Förra lördagen sprang jag och Johan tillsammans, när vi var hos mina föräldrar. Vi försöker vara lite oartiga och komma ut på en sväng tillsammans när vi är hos mina eller hans föräldrar. Jag behöver springa mer med honom, för han drar upp tempot lite åt mig ;)

2 comments:

Emma said...

Det låter verkligen härligt! Kör på!

makena said...

Wounderfull!!!