2010-02-07

Milen

60 minuters löpning i samtalastempo stod på programmet idag. Det har faktiskt inte blivit nåt sprunget alls den här veckan, så det var verkligen dags! Jag sprang 30 minuter hemifrån, och sen vände jag och sprang en lite annan väg hemåt igen. Nu när jag mätt upp sträckan på hitta.se blev den faktiskt exakt en mil :)
Klockan stannade på 01:02:30 och då måste jag bara undra vad jag egentligen gjorde på tjejmilen. Rundan idag var inte särskilt ansträngande och gick på så dåligt underlag att man bara drömmer om våren. Tjejmilen var lagom varm, perfekt underlag och jag kände mig halvdöd. Tiden då: 01:01:04. Ja, ja det måste ju bara bevisa att jag hade en riktigt kass dag då :)

2 comments:

lisa said...

Elisabeth vilka bra tider du får! Va duktig du är!
Precis, jag väljer tveklöst att sova trångt. Skulle aldrig i livet mota ett litet barn att krypa ner i sängen. Det är alltid nån som sover hos oss och så har det varit i snart 4 år så vi är vana! Jag tycker nog mer att det är mysigt, snart är de stora och då lär de väl inte vilja ligga hos oss hehe Kram

Jennifer said...

Good job! It would be fun to run together some time, but I am afraid I would not be able to keep up! :)