2010-02-20

Festidilfestivalen

Det enda vårtecknet så långt ögat och örat når är att Melodifestivalen [eller festidilfestivalen som Elvira säger] är i full gång. Jag älskar detta vårtecken, men förstås skulle jag önska att det var liiiite mer vår att njuta av. Idag skulle mamma och pappa kommit hit, men detta snöoväder pajjade allt :( Melodifestival blir det i alla fall och min smörådra får sig en riktig kick :) Har just lyssnat igenom bidragen och det är ingen tvekan om vem som tar hem det ikväll. Lite pinsamt är det att gilla denne, men alltså Darin, hur bra är han inte?!












Bild från darin.nu

.

3 comments:

Esil Agni said...

Ni röstar så klart på "kongolesen"! Getty! Han sjunger visserligen på lingala och inte på kikongo mem ändå ...

Karin said...

Du är nog inte ensam om denna "kärlek"...jag har ju en son som är 12 år som gillar Darin det är ganska bra att "gömma" sig bakom :-)

magdalena said...

men jag tycker mig ana vissa likheter mellan darin och johan!
inte konstigt du håller på honom ;-)