2010-04-10

Underbar vårkollektion

Jag och Elvira gick förbi KappAhls skyltfönster här om dagen och blev stående. Underbara klänningar för stora och små. De var så fina att till och med jag blev sugen på att köpa klänning ;) Elvira som älskar riktigt flickiga klänningar blev stormförtjust. Hon önskar sig allihopa! :D











































Jag var på brandutbildning med jobbet igår. Vid den praktiska övningen var vi klädda i heloverall och gummistövlar med stålhätta. Det trivs jag i. Att få känna sig lite bonnig är underbart. Men tänk om jag ändå hade fått kanske bara hälften av Elviras flickighet... Jag ska nog ta och skärpa mig lite :)
En till mamma också:















Elvira skulle bli överlycklig om jag kom i en sån här :D


Bilder från kappahl.com

.

9 comments:

C E C I L I A said...

Va fint! I'd say GO for it! :)

Esil Agni said...

Gör Elvira glad. Vad du än tycker, så är du född till kvinna iaf.

Jennifer said...

We should get the girls matching dresses. They would love that.

BETSY said...

Vilken bra idé! They would more than love it :D (Can you say it like that?)

BETSY said...
This comment has been removed by the author.
Sebbes Fruga said...

Men... vart tog min kommentar vägen? Tyckte du att det var opassande att jag tyckte att jag skulle kunna ha flickkjolen om den fanns i stl 160, och deleatade kommentaren? ;-) Hur som... Jättefina kläder! Kanske Kapp Ahl är värt ett besök. Jag har nästan bojkottat dem för alla deras döskallar och glitter...

BETSY said...

Sebbes fruga: Har inte sett till din kommentar...

lisa said...

De är jättesöt! Jag köpte den som är röd och vitprickig med omlott. Ingår i samma serie..

Göran said...

Hej Betsy,

Tack för besöket och kommentaren på min blogg. Jag uppskattar det verkligen.