2010-04-18

Jag vill springa!!!!

Jag längtar ihjäl mig efter att få ut och springa! Förra helgen låg jag däckad av feber, sen smög sig en elak förkylning på. När förkylningen släppte taget, fastnade Johan i Bryssel. Nu har jag svid i halsen igen...
Vad gnälligt det blev. Jag vet att det att det är små bekymmer egentligen, bara det att jag är så springsugen.

Inför vårruset har tjalve-löparna dragit igång träning för alla löpsugna tjejer, på måndagar kl 18. Är halsen bra tills dess tror ni? Det skulle vara så roligt att träffa några likasinnade och springa lite ihop :)

2 comments:

Esil Agni said...

Kan varmt rekommendera Echinagard, trekantiga mjuka bruna tabletter att suga på så fort man känner stick i halsen. Har hjälpt mig många gånger!!

C E C I L I A said...

Sv: Hon har prickat helt rätt! :) Vilken liten fashionista! :)