2008-11-24

Hej mitt vinterland!!

Snön låg i ett tjockt lager och lyste upp tillvaron i morse. Så när vi hade bylsat på oss alla vinterkläder och skjutsat Johan till tåget idag (han ska till Arlanda och vidare till Bryssel, så vi hoppas att han kommer iväg), tog vi oss iväg till pulkabacken. Arvid i vagnen och Elvira i släptåg i pulka. Så mysigt (och lite svettigt och lite jobbigt). Roligt hade vi i alla fall, men nu ska vi vara inne i värmen en tag :)

Hann bara ta ett kort innan batterierna tog slut i kameran och det blev inte direkt lyckat ;) men det syns i alla fall att det är vinter...

3 comments:

Makena said...

Vi har också MASSOR av snö!:D Har varit ute lite idag med alla flickorna, började gräva koja åt dem och hjälpte dem att fixa en pulkabacke av en snöhög. De två minsta (Liva och Agnes) var dock inte så smidiga att ha ute i snövädret...imorgon när Liva sover ska jag och Joy ut och leka! Jag älskar snö och blir som ett barn jag hihi

Sebbes Fruga said...

Vi njuter också av vinter här. Lite trixit att ta sig fram med cykel och cykelkärra. Men skam den som ger sig... Kanske får knyta fast en pulka bakom cykeln om jag nu ska envisas med att cykla. ;-)

Kelly Steel said...

WOW!! Snacka om snö!! Här är det fortfarande bara blask!!!!