2010-03-10

Vilovecka

Senaste tiden har jag haft så ont i mina underben när jag har varit ute och sprungit. Antar att de är rejält ansträngda efter allt springande på ojämnt underlag i vinter. I söndags sprang jag en härlig runda på ca 60 minuter. Inga problem att hålla sig springande, men det är ändå ömt hela tiden. Eftersom Johan dessutom är Finland den här veckan och jag jobbar hela helgen, så passar det utmärkt att ta en vilovecka, så att de små benen får återhämta sig lite...
Angående transportlöpning, så gillar jag verkligen konceptet, och var grymt nöjd i torsdags, men eftersom barnen ska lämnas på dagis också så funkar det ju bara när Johan är hemma. Men det lär bli fler gånger, var så säker!
Men nu; Vila!

5 comments:

Ebba said...

er klokt att ta en vilovecka om du är öm i benen. Jag har tyvärr med fått ta det lugnt, pga hosta och ont i halsen, men men, snart så ska jag vara i gång igen! Och din blogg är så inspirerande! :-) Kram /Ebba

BETSY said...

Kul att du tycker den är inspirerande!:)
Krya på dig! Snart så kör vi hårt igen ;)

lisa said...

Kanske finns nån typ av kärra du kan sprina med ungarna bakom dej typ som en cykelkärra fniss!

Ebba said...

Du har en award att hämta hos mig! :-)

Emster said...

Var det du som vann OS-mössan från Mimejd? Kul i så fall!