2009-07-03

Lyxfrukost

Just nu har jag det lite extra lyxigt! Jag ska jobba i helgen, så därför har Johan tagit barnen och åkt till Kållandsö. Men idag är jag ledig! Så fantastiskt skönt!! Det blev sovmorgon till 09:15 och sen frukost med tidningen på altanen. Jag längtar efter barnen, samtidigt som jag njuter i fulla drag. Målet är att jag ska hinna städa igenom hela huset ordentligt. Igår gjorde jag vårt sovrum, Arvids rum och båda hallarna. Jag drar mig för Elviras rum...
Hur som helst så är det otroligt skönt att få vara för sig själv ett tag i alla fall - men jag kan inte låta bli att längta lite till på söndag :)

2 comments:

A home far away said...

härligt med en ledig dag!!

Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

Makena said...

Lyxigt att vara alldeles själv! Det händer inte ofta här precis. Och när det händer längtar jag i ärlighetens namn faktiskt mest efter Anthon!:)