2007-09-15

En bulle i ugnen!

Ja det är sant. Elvira ska bli storasyster och vi tvåbarnsfamilj :) Det är förstås ett tag kvar, i början på april beräknas nedsläppet bli... Känns jättekul att få fylla vårt nya hus med en liten familjemedlem till.
De första elva veckorna har förlöpt relativt bra. Hade en vecka då jag fick migrän fyra gånger (det var likadant med Elvira) Sen har jag väl mått lite tjuvtjockt och inte kunnat äta vad som helst, men bara mått så illa att jag spytt, en enda gång. Skönt! Just nu mår jag riktigt bra. Är så hungrig hela tiden bara....å så kan jag inte dricka te :( Den största förlusten, men det är ju inget mot att få en till lite krabat till att älska.

1 comment:

Anonymous said...

Vi får hoppas att nästa bulle lär sig säga sin favorit-farbrors namn före den förra som verkligen suger :)