2011-02-04

Äntligen

..är alla visningar och budgivningen över! Det började lite knaggligt när vinnande budgivare drog sig ur i förra veckan. Jag var på jobbet när jag fick reda på det, och kom in i någons rum och till en väggbonad som sa:

"Slut dig in i Guds förvar.
Hur det växlar, Han står kvar.
"

Det kändes väldigt tryggt och skönt just då, i rätt tid.

I måndags skrev vi i alla fall kontrakt med köparna och det kändes så bra. Jag tror att det var de rätta köparna!

Nu tror jag allt har fallit på plats:
-Hus köpt i Lidköping - tillträde 1/3
-Hus sålt i Norrköping - frånträde 1/4
-Johan tar med sig sitt jobb till Lidköping
-Jag har fått ett sex månaders vikariat - bra början!
-Barnen har fått plats på det dagis som vi önskade.
Nu ska vi bara bestämma när vi ska flytta också :)

Så underbart!!

3 comments:

... said...

HÄRLIGT!

Var kommer du att jobba nu?

BETSY said...

På Hospice!

Esil Agni said...

Har man lämnat sitt liv i Guds händer, leder Hn såsom Han vet är bäst.