2006-10-20

Å äntligen har även jag skafat en blogg... det tog ett tag, men nu så!
Men vad ska man skriva?? Får nog fundera ett tag......


Dagen idag har ju varit riktigt kanon faktiskt. Började med att stiga upp och ta en dusch, efter en stund kom Elli B och ville naturligtvis duscha med mamma och det kan man ju inte säga nej till :) Efter att ha klätt både mig och flickan, gett henne frukost men hoppat över min egen åkte jag iväg till stan för en första anställningsintervju. (Johan jobbade hemifrån, så han kunde ta Elli ett par timmar) Det var naturligtvis riktigt roligt. Men vad svarar man på frågan, hur mina jobbarkompisar skulle beskriva mig? Hur som helst så är ju den första avklarad nu, bara två kvar.
Resten av dagen har varit en hemmadag med pannkakor och idol.
Den stora sensationen i familjen just nu är att flickan vaknade klockan åtta i morse och somnade klockan åtta i kväll!

No comments: