2006-10-31


Hjälp, jag har klippt mig!! Såg håret falla av i stora hoser. Lugg blev det och uppklippt. Trodde jag skulle vara riktigt missnöjd, men jag tror att jag är nöjd faktiskt.Har fixat det själv för första ången idag och det funkar faktiskt. Till och med Johan tyckte det var OK.

Var på min tredje och sista intervju idag. Det kändes riktigt bra. Tror jag vill jobba där :) Har blivit erbjuden två jobb tackat nej till det ena och inte svarat på det andra. Problemet är nu att jag måste svara på det innan jag får svar från det jag var på idag. Hur gör man? Det får helt enkelt lösa sig.

Den här veckan är Ellis faster och farbror här och hälsar på:) Jättekul. Vi spelar Monopol på kvällarna och har det mysigt. Idag var vi på Linköpings badhus å sen käkade vi på Burger King. Elvira dippade Pommes i ketchup för fulla muggar :) Jag och Farbror har åkt ur kvällens Monopol. Kvar är Johan och Faster. Faster med över 100 000 på fickan. Johan är nog snart te med...

2 comments:

Anonymous said...

Vi kände knappt igen dig. Undrade vem som höll i Elvira. Kul att du är nöjd.

Sebbes Fruga said...

Annorlunda, men snyggt! Modigt av dig att klippa lugg igen! Men skulle du inte vara nöjd så växer ju håret ut.