2011-12-11

Uppdatering

Dags för en uppdatering kanske :) Eftersom senaste inlägget handlade om vagn, får väl uppdateringen också göra det. Det har hunnit bli en vagn, en Brio Happy. Vi har två klädslar till den, en röd och en blå. Vi får se vilken vi använder ;) Jag har sedan jag fick reda på att jag var gravid varit rätt så säker på att det är en Brio happy jag vill ha. Stor, stabil långpromenadsvänlig vagn. Men nu när även Johan har börjat lägga sig i barnvagnsdiskussionen och vi varit och hälsat på våra vänner i Norrköping som har en 4-månaders bebis, och en Brio Sing, har vi landat i att det vore fantastiskt att ha en "bilvagn" också. En som man kan sätta babyskyddet direkt på. Och då verkar, i vårt tycke, det bästa och billigaste alternativet vara en Brio Sing, som man kompletterar med ett Brio Primo babyskydd. Vi var och provkörde en på Babyproffsen idag. Riktigt smidig! Så nu är det bara att försöka hitta ett riktigt kap på Blocket :D

Har svårt att hålla ordning riktigt på veckorna, men v 34 borde det vara nu och jag längar efter den 26 januari mer än någonsin. Idag fick min kära vän hålla sin lilla guldklimp i famnen för första gången. Det är en sån babyboom runt omkring oss nu så man lär ju inte bli mindre sugen direkt. Men, men det är bara att ge sig till tåls...


Röd eller blå...?

No comments: