2011-09-15

Barnvagn

Det ska bli så roligt att bli mamma igen! Trebarnsmamma, känn på den!När barnet anländer är det ju väldigt smidigt att ha något att lägga ned h*n i och köra omkring h*n i - en barnvagn. Barnvagnsletandet är något som jag tycker är väldigt kul.

Till elvira hade vi en UJ-kopia från babyproffsen:









Till Arvid hade vi en Teutonia fun:














Och en syskonvagn, som jag äääälskade:













Kolla in här!!! Är det ett skämt?? Måste vara den absolut fulaste vagnen jag har sett! Jag kanske inte har det bästa, mest moderna vagnsmaken, men den här?

LänkDen här gången har jag siktat in mig på en stabil vagn som tål tuffa tag och klättrandre lillebrorsa. Och som har sittdelen vänd mot den som kör... Det blir troligtvis en Brio Happy :)

5 comments:

Anonymous said...

ja jäsiken det var en knepig vagn...många funktioner men de verkar missat designen!
Ta ni Brio Happy! mycket fin vagn och skön att köra!
Emelie M

Anonymous said...

Men kära nån,vem vill köra omkring med sin unge på en ambulansbår?! Blir nog trevligare med en brio!
Kram Lotta

Karin said...

Mina tankar går till en rullator.....hur ful som helst, men den är väl "modern" efter som det är hon som ska ha den :-) Vi har beställt en gammal hederlig combivagn från Cresent, med vanliga luftpumpade hjul....!
Lycka till i sökandet
// Karin

Emmas Hörna said...

Oj, jag håller med dig! Den vagnen skulle jag aldrig nånsin köpa! (Jag hittade till din blogg via Lisa, som tydligen är en gemensam vän till oss. :) Jag är också gravid, för första gången dock, med tvillingar (!!) så jag tycker det är kul att läsa om andras graviditeter och funderingar.)
MVH /Emma

Sandra said...

Ja det va verkligen en ful vagn. Hade nog aldrig ens tagit emot om jag fått den gratis. Jättefin blogg.