2008-09-03

Uppföljning

Känner att jag är lite dålig på att följa upp mina inlägg, men visst blev det en löptur i onsdags efter inlägget i tisdags. Johan kom hem lite sent så därför blev det en tur i mörkret och bara på belysta gator bland villorna i området. Försökte mig på ett intervallpass. 2 min löpning (tempo) och 1 min rask promenad x 6. Skulle väl egentligen joggat emellan de snabbare passen, men orkade inte riktigt det. Eller mitt huvud orkade i alla fall inte... Perfekt väder var det i alla fall! Det småregnade hela tiden *I like*. I söndags blev det också en tur. 30 minuter i skogen. Känns verkligen bra. Har inte en tanke på att jag ska stanna och gå eller ta en paus längre (att jämföra med i början på sommaren när jag knappt orkade springa sex minuter i streck). Johan lagade mat med barnen under tiden, så jag kom hem och satte mig vid dukat bord. Det kändes lyxigt :)

No comments: