2012-01-01

En underbar jul

Julen är över för den här gången och den har varit underbar. Mycket ledighet och mycket umgänge med vänner och familj. Julafton firade vi med mina föräldrar och min syster med familj. Barnen har kusiner som är 8,5, 7 och 5 år, så det är lek och full fart hela tiden. Barnen fick massor av julklappar och de var väldigt glada över allihop. Deras favoriter bland klapparna de fick av oss var skridskor och hjälmar. Så nu har vi varit iväg och åkt skridskor två gånger, dels på utebanan och dels i stora bandyarenan. De tycker att det är jätteroligt!


























På juldagskvällen samlades vi hos Johans föräldrar med Johans syskon med respektive och bytte julklappar och hade lekkväll.

Mina julklappar hade ett turkost tema i år. Jag fick Gerbera-porslin av mina förädrar och min svägerska som drog lotten att köpa till mig. Av Johan fick jag turkos/blå tekoppar med vita prickar på. Tet blir grymt gott i dom :)


Nu ska julen ut här snart, jag tror inte att jag orkar vänta till tjugondedagknut (eller vad heter det?) utan den ska ut, så att vi kan göra plats för vår nya familjemeddlem.

1 comment:

... said...

Wow alltså! Arvid är ju SKITGRYM!