2011-08-12

Sommar

Sommaren har varit underbar, eller är underbar. För även fast det är lite svalare i luften, så kan det inte vara så att den är slut än. Jag hoppas på sommar ända in i september...
I Juni följde jag med Johan på tjänsteresa till USA; Washington och New York. Underbara dagar, men jobbigt att vara borta från barnen i sex nätter. Arvid ville inte titta på mig, och än mindre ta på mig, när jag kom hem igen. Annars har vi varit hemma mycket, eftersom jag har varit sommarvikarie i år :S Det har blivit en tur till Norrköping, en tur till Värmland och en tur till Göteborg på Bilar 2-premiären. Sommarland har vi också hunnit med. Vilket kanonställe! Vi har passat på att ha gäster här när vi inte kunnat resa bort så mycket. Husvagnar/husbilar har varit parkerade på uppfarten i fyra omgångar - mysigt!

































2 comments:

Jennifer said...

We are so glad we could be a small part of your summer! We miss you already.

BETSY said...

We miss you too! Can't believe you're so far away...