2011-01-18

Rosa/turkos

Tog en långpromenad i söndags kväll och införskaffade en ny almanacka. Jag lyckas sällan göra det innan årsskiftet och får jag säga det själv är jag ganska nöjd över att det bara dröjde tre veckor in på 2011 innan jag tog tag i det :)

Promenaden var på 45 minuter och det funkade jättebra med knät. Jag är fortfarande väldigt svag i benet, så nästa tisdag ska jag till sjukgymnasten och få hjälp med att träna upp muskulaturen kring knä- och höftled.

Gjorde iordning almanackan igår och insåg först efter att jag lyckades med samma färger som förra året... Knepigt, men jag ändrar mig nog inte så lätt. 2012 får jag väl se fram emot förändring på almanacksfronten.

1 comment:

Esil Agni said...

Jag har visst blivit färgblind? Kan inte se att det är samma färg. Rosa 0ch ljusblått.