2010-08-21

60 min i prattempo

Det såg nästan ut som att det inte skulle bli någon träning igår. Johan kom hem efter tre dagar borta, vid halv sex. Då åt vi middag, och sen åt vi våra nybakade muffins och njöt på altanen. Men till slut blev det ett kvällspass i alla fall. Mellan klockan 21 och 22 var jag ute i den svala sommarkvällen och njöt. Strax innan 30 minuter kändes det rätt trögt och jag undrade hur jag skulle hålla ut i 60 minuter, men sen lossnade det. Vid 45 minuter kändes benen pigga och jag hade flyt i löpningen. 62, 5 minuter blev det och jag kan nog konstatera att min kropp fungerar bäst på kvällen. Och det kan också konstateras att det är dags att införskaffa en ny reflexväst :)

Kanske att jag blivit smittad med lite superkrafter av vår alldeles egen Superman...

No comments: