2010-06-18

Lyxvecka

Den här veckan är en lyxvecka, hemma hos mamma och pappa. Jag umgås med barnen på 100%, mamma servar med mat åt oss alla och vi njuter! Vi har provat fyra lekplatser i sta'n. Min favorit är den på min gamla skolgård, för den gör mig så nostalgisk. Elviras favorit är den nyaste, i stadsträdgården. Trots fantastiskt väder har vi inte tagit oss iväg till något bad. Det får nog vänta tills vi kommer hem igen.
I förmiddags cyklade vi på skogsutflykt, till MIN skog, där jag har lekt otaliga timmar i min uppväxt. Ja, ni kan nästan höra hur nostalgisk jag blir :)
Full fart framåt!
Vi hittade en koja som Elvira gladeligen fortsatte att bygga på.
Arvid skjuter med allt han hittar. Och sparkar på det Elvira bygger upp. Har vi fått en grabb eller??

Fruktstund i kojan :)










1 comment:

Esil Agni said...

Ja, det var en härlig vecka! Vi märkte att ni vuxit ifrån sandlådan. Är det vackert väder gäller cykling. Vid dåligt väder gäller pyssel och att pärla, fotboll och bil. Lekplatserna måste ju också inspekteras.