2010-06-24

Beautiful Blogger

Jag har fått en Award! Tack Emster!















I awarden ingår det att man ska avslöja 7 saker om sig själv och sedan skicka vidare awarden till sju andra bloggare. Så, here it goes:

- Datorn äter upp min tid och jag är därför faktiskt glad att min laptop gått sönder, så att jag får lite tid över till annat :)

- Jag har alltid tyckt att löpning är bästa träningsformen.

- Jag är sjuksköterska inom kommunalt äldreboende och det är det bästa jobbet som finns.

- Jag har åtta veckor ledigt med barnen i sommar!

- Det bästa jag vet är myskväll med HELA familjen.

- Bränner sönder mig efter tre sekunder i den svenska solen.

- McDonald's är min favoritrestaurang.

Det var lite om mig och nu vill jag skicka vidare till några andra bloggare.

Ebbas familjeblogg
Esil Agni
Jenn's journal
Kakan
Kellys Kakburk
Lisas blogg
Notes by Cecilia
Sara Viklund
Sebbes fruga
Makena

Jag kan uppenbarligen inte räkna till sju... men, men... Kom igen svara nu! :D

No comments: