2008-05-04

TRE saker...

TRE namn jag går under:
-Elisabet
-Betsy
-Mamma

TRE saker som skrämmer mig:
-att nåt otäckt ska hända mig, så att jag inte får se mina barn växa upp, och de måste växa upp utan mamma
-Fritt fall på Grönan (aldrig mer)
-Trafiken

TRE saker jag har på mig:
-Johans jeans
-Johans tröja
-Min amningstop

TRE sanningar:
-Gud är god!
-Allt är inte relativt (brukar min man säga, så det är säkert sant).
-Det är roligare att skratta än att gråta.

TRE saker jag verkligen vill ha:
-En dotter som kommer över syskonchocken!
-En härlig lång sommarledighet med min nya stora familj ;)
-En snygg hall med sittpuffar och rosa pelargoner

4 comments:

Anonymous said...

Enligt "barnboken" brukar det gå över. Förr eller senare.

Makena said...

Oj, har elvira också fått en syskonchock!? Det fick Joy med...BIGTIME...hon blev först bebis, slutade prata, kröp osv..gallskrek lääänge vid läggning och blev enormt trotsig och krävande och mammig. Det varv värst första månaden, se blöev det bättre och bättre. Nu hár hon sedan någon månad helt kommit över det!:D Så ha förstöstan! Kram!! (vet att sådana behövs)

BETSY said...

mormor: Hoppas på förr!!
makena: Va skönt att höra! Behövde dom hejja-ropen ;) Börjar nästan bli lite deppig. Värst är ju förstås att hon ger sig på Arvid. Han hade ett fult bitmärke på kinden igår... Har inte kissat på toaletten alls på några dagar nu men kissa på sig skadar ju ingen i alla fall. Ser fram emot vändningen nu då ;)

Makena said...

Joy gav sig tack och lov inte på Liva. Henne har hon älskat, pussat och kramat sedan dag 1 :D Det var mest mig hon tog ut det på...

Kram igen!