2008-03-18

Sveriges mysigaste kvarter?

Jag undrar om inte sveriges mysigaste kvarter finns i Norrköping. Det är ett kvarter i gamla industriområdet med byggnader, från mitten på 1700-talet och framåt, som man nu har rustat och öppnat små butiker i, eller handelsbodar kankse man ska kalla det. Knäppingsborg heter kvarteret och är såå mysigt med inredningsbutiker, fik och resturanger. Senaste tillskottet är butiken "Mitt lilla krypin" med barnrumsinredning, leksaker och kläder. Underbar! Ska ladda plånboken nån dag och gå dit :)

5 comments:

Sebbes Fruga said...

Vill komma å hälsa på! får väl försöka ladda min plånka oxå. eller s¨tar jag med en finansär, som säkert skulle komma dig till del oxå. ;-)

Anonymous said...

Tror sebbes fruga att äkta mannen skulle ställa upp som finansiär för båda damerna??
Undrar bara

Anonymous said...

Kan du hålla dig till nästa vecka och då ta mig med? Det kan vi väl hinna före samkvämet?

BETSY said...

Sebbes fruga: Hehe, du är välkommen! ;)

auxiliaryn: Jag håller mig!! Det hinner vi med :)

Sebbes Fruga said...

ilfa, du är välkommen att följa med mig och betsy. har vårt att sebbe himself skulle sponsa betsys inköp. och kanske inte mina heller... ;-)