2007-03-20

Oj va länge sen...
Vårt trådlösa tangentbord har fått krupp eller nåt. Det är nån störning i alla fall så signalerna går inte fram till datorn, vilket resulterar i att man bara kan göra saker som musen räcker till för. Alltså går det bara läsa bloggar och inte skriva egen blogg eller lägga kommentarer. Jättetråkigt :( Nu har jag dock lyckats erövra Johans jobbdator så jag får skriva av mig lite... Massor har naturligtvis hänt sen sist dock inte så mycket med trappan och renoveringen :) Men det kommer. Blev lite sugen att lägga ut fler renoveringsbilder, men det får ju bli närt tangentbordet är fixat. Annars så börjar jag bli trött på att jobba inne. Slipa trappa, diska och dammsuga kan kvitta nu när man kan vara ute och jobba i trädgården. Skulle vilja styra upp ordentligt och göra nya rabatter, plantera blommor och buskar och lägga nytt grus på gången. Har inte så stor trädgård så det borde vara genomförbart. Vi får se.
Ska fundera på min utmaning nu...

1 comment:

Anonymous said...

Gröna fingrar behöver man tydligen inte ha för att längta till trädgårdsskötsel. Det längtar jag inte efter och har inga gröna fingrar heller.