2007-03-20

Har blivit utmanad...

...att skriva sex underliga/egendomliga saker om mig själv. För min del bara för skoj skull!

**Jag har alltid längtat efter att få bo i ett hus med vita knutar och helst brutet tak. Renovera det och göra det riktigt fint. Gärna ha höns runomkring, hund, katt och kanske, kanske en häst. Nu kan jag inte annat än längta efter en riktigt central villa och bo i stan.

**Älskar annonser! Framför allt husannonser. Kan sitta och surfa på blocket, hemnet osv hur länge som helst.

**Är helt odulig på att plocka iordning. Johan får stå och dirigera, annars fastnar jag i ovesäntlig sortering och drömmar.

**Jag tar död på fler blommor i mina fönster, än jag hinner inhandla på ett år. Mina fingrar är inte ens ljus-ljus-ljus-gröna.

**Jag kan absolut inte komma hem från jobbet och börja diska städa och tvätta med en gång, även om jag kommer hem kl 14. Jag måste sitta och lata mig lite först, kolla mailen och se vad som har hänt i världen. Sen får jag ny energi och kan ta tag i sysslorna.

**Jag dricker aldeles för mycket Coca cola light, troligtvis mer än jag skulle erkänna.

Då vet du det :)

4 comments:

Sebbes Fruga said...

Inga fler renoveringsobjekt va?

Men du har väl iaf lite, om än pyttelite, ljusgröna fingrar?

Anonymous said...

Coca cola light är INTE bra! Drick vanlig istället - och mindre av det

BETSY said...

Man ska aldrig säga aldring...renoveringsobjekt kan det bli. Men jo man ska säga aldrig...aldrig ett hus fullt med kattpiss igen :)

Light är mycket godare än vanlig. Slutar nog helt i så fall... :)

Anonymous said...

Glöm inte att din humor bygger till stora delar på felsägningar:-)
/sebbehimself