2008-07-04

Lägesrapport

Har precis varit ute och sprungit och tänkte att det var dags för en lägesrapport. För även fast det inte har knystats om det här på bloggen, så har jag varit ute och sprungit en del i alla fall... Försöker följa kom-igång-schemat från marathon.se så gott det går. Oftast blir det väl bara två gånger i veckan, men jag är helnöjd med det! Det är så skönt att komma ut och ta ut sig lite :) Svetten ska lacka ordentligt (behöver visserligen inte springa mer än fem meter för att börja svettas som ett riktigt svetto). Hur som helst. Idag var det dags för 10 minuter gång som inledning, och sen (5 min jogg + 2 min gång) x 3. Jätteskönt! Det känns som att kroppen börjar komma in i det, men som det står; man ska skynda långsamt.

1 comment:

Ebba said...

Tycker att du är jätteduktig som är ute och springer när du har en så liten bebeis också!! Starkt jobbat!! :) Inspirerat har du också gjort, jag har också lite halvhjärtat börjat följa marathon.se programmet, men jag har svårt att ta det så lugnt, slutar med att jag springer som en tok i alla fall, men ut kommer jag ju! Dessvärre så har jag blitt ordentligt förkyld nu, så lite vila från tränigen nu några dar. heja heja Betsy!! :)